Sidvyer, senaste månaden

torsdag 18 oktober 2012

Crappy tattoos del 4? eller 5!

För att slappna av efter bokningsdagen  och alla krav som ställs på mig den dagen och för en rejäl tid framöver ,så bjuder jag lite på vad som kan hända om man inte väljer rätt studio. Det finns så många bra studios,och det är fritt fram att fråga efter råd om vem man ska gå till för vilken stil osv,iaf hos mig. Fråga på och undvik att gå i de hemska fällorna!
Bild Nummer 1!
Detta måste vara en tolkning av något mänskligt? Jag tycker mig skönja ett hår ,,en BH och  en tattoo. Tyvärr var tattoon på det mänskliga varelsen bättre  än själva tattoon!!??
 En riktigt het pinuppa brud som spyr ut en brinnande delstat,vem har inte velat ha en sådan? Det KAN vara en brinnande tom leverpastejpaket med,men jag vet inte om de har leverpastej  i USA?
 För att komemmorera sin kärlek  till gruppboendet i Köping gjorde han en tattoo. Man ser ju att de är syskon ,för de sitter ihopa, på ett stilfullt och  integrerat sätt. Deras lyckliga plirande ögon  och välkammade frisyrer får glädje att spira i vart hjärta som tittar på dem! jag känner iaf att garva!
 Jag visste redan från början att jesus var bög,,,och här ser man klart och tydligt att Gud är en böghatare(han lät romarna ha ihjäl sin son,,,gaybasher deluxe).  Guds grymma(!!??) hand kniper till gaypride regnbågen . Men för guds skull,kan någon berätta för honom  att det inte är gay att klippa naglarna,,och ansa dem,,och tvätta händerna,,,
 MMMM the fine art of 3D. Riktigt skickliga tatuerare kan få även det plattaste tråkigaste motivet att se ut som om det står ut från huden,helt levande och nästan obehagligt!!!Den är så 3D att man tillockmed kan lukta den!
 Är man skitdålig på att tatuera är det ju ens egen ensak,och sålänge man får kunder kommer man att fortsätta kämpa,men denna killen har kommigt runt dettagenom att faktiskt skriva ut vad det ska föreställa sidanom. Nu ska han bara lära sig att stava till humla.
 Ser ni så glad hon är över detta mästerliga porträtt???  Montalban är förvisso skitful redan från början ,men att slänga på honom en farmorsfrisyr och svärta ner ansiktet med skokräm gjorde inte tricket,han är fortfarande skitful,,,,are.
 Jodå,även ryska kulstöterskor dör och kommer till himmeln (de som inte har legat då,och det har inte många av dem!) och har de tur får de då en sånhär strålande hyllning ,där de sensuellt sliter av småbyxorna i sömnen!
 Och han har rätt,man ska inte massproducera,så då ritar man om lite tar bort någon ingrediens och bytar stil till en som ingen annan vill ha,,,bara inte med text.
 Barnporr,,det gamla hederliga tidsfördivet? Nä det är inget att skämta om alls,men det SER ut som om en åderpåle   sticks in i det stackars barnets öra!
 Detta KAN hända när man sätter in en mås i en smältugn. Den blir skitförbannad(seriöst skitförbannad!!!!) och näbben smälter!!  Men än en gång har har räddat detta genom att faktiskt skriva ut att det skulle vara en örn,,eller örnens ande åtminstone. Eller heter måsen så. Jag älskar dessa tolkningsrebusar!
La Catrina har blivit ett jättepopulärt motiv på senaste åren,och man kan twista till det då genom att göra om henne till en ladugårdsdörr i kurbits och någonstans slänga  med en hundnos i det hela! ??
 Kan någon berätta för mig vad FAN detta är??En enarmad matador  som spjutar sigsjälv i röven  ,eller ännu en delstat som har brunnit?Eller är det en ringsjöfisk?? Och ÄR det en dildo i bakgrunden?

9 kommentarer:

Paul sa...

svaret på sista bilden är nog ja på alla frågorna.

Fredrik sa...

Regnbågen som den ser ut i orginal, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/68/RainbowRainbowRising.jpg/220px-RainbowRainbowRising.jpg

saraskrattar sa...

haha, skratta så jag grät åt den smälta fågel-näbben.

undrar också sjukt mycket vad sista bilden föreställer? jag tror på din matador-teori. i bakgrunden på sista bilden är det en pipa, kanske hade tatueraren rökt någon olaglig substans innan hen satte igång..

Unknown sa...

Sista bilden liknar en potatis som vuxit helt galet. Eller en hand som blivit stympad i en maskin så man fick operera dit dn bit av personens skitiga tå.

Unknown sa...

Sista bilden liknar en potatis som vuxit helt galet. Eller en hand som blivit stympad i en maskin så man fick operera dit dn bit av personens skitiga tå.

Marita sa...

Only good judge me....hmmmm förutom jävla fult skrivet så är det ju inte ens rättstavat!! Bara bra dömmer mig??? Näää det blev inte bra, var det gud fixade? Mattedåren - jag tror faktiskt att det är dildon de ville rita av, men så kom askkoppen och ciggen med på ett hörn och det tofsiga på toppen är där dildon ska in..... hahahaha

Paul sa...

marita har nog löst problemet :-)

Henric sa...

Sista bilden är Jesus, han har ju torne runt huvet! Han kanske klättrar upp på korset? Och det är föga överraskande att det är en pipa i bakgrunden, för med en sådan talang måste han rökt på...

Falken sa...

När jag ser dessa ... är jag mycket glad att jag var noga med att hitta rätt i tatuerardjungeln. Jag letade nog i 5-6 år på nätet innan jag bestämde mig. Mina "spiror" har fått många positiva kommentarer (inte en negativ) och många undrar vem som gjort dem. Stina i Ystad är känd av de flesta med kommentaren "har inte hon lång väntetid"? Då säger jag bara "den som väntar på något gott..." och med tanke på att man skall bära tatueringen resten av livet kan det vara bra att vänta lite.