Sidvyer, senaste månaden

onsdag 12 september 2012

Fågel,kompis du har FÅGEL!!

Jag kan inte nog beskriva hur tacksam jag är när minakunder är tålmodiga och smärt tåliga. Jag kan inte heller beskriva hur mycket jag bryr mig om dem som INTE är det! Jag får ont i magen och blir stressad när man märker att kunden kryper ihopa för minsta beröring och man inte är halvvägs genom arbetet än. Jag VET att ingen kund menar det,man vill ju palla så mycket man bara kan,men när kroppen ger upp innan man själv gör det kan man inte mycket göra.
Cat var helt enkelt så jävla upplagd för detta att hon inte ens efter många timmar sa ett pip FAST jag vet att fötterna är ett av de värsta ställena pgr av alla nervknippen  och känslocentran i dem:)
All cred till henne som orkade igenom detta och jag HOPPAS så att jag snart får märka Jos:)
Dankjewel schatjes,het was leuk als altijd:)!!




1 kommentar:

. L i n n e a sa...

Så himla fina!