Sidvyer, senaste månaden

onsdag 1 augusti 2012

Lite text,lite gnäll,,

Fick en avbokning igår,och fick ett jättesug efter att skriva lite text på folk. Kommer troligen att anordna fler sådana dagar där jag skriver text en hel dag,det var ju asroligt:) Kanske skulle man göra en ny Kalla Tassar med det som tema?
Nåväl.
Idag gick jag på en kur cortison på 3 veckor. Ville gråta på gymmet idag när man ser sina egna köttklumpar till knogar ,och fråga min kropp VARFÖR den gör så?? Jag kan inte lyfta något,och har svårt för att jobba. Kvällarna är ren plåga. Fötter rygg höfter,knän handled händer och höger sida av käken. Börjar fundera på om min medecin inte funkar lika bra som den ska längre. Det spelar dock ingen roll,läkarna skriver inte ut den bra skiten,utan kommer då att skriva tillbaka mig på cellgifter eller Salazopyrin,tabletterna jag blev halvt döende av på en vecka förra gången.
Happy times.(detta är bara reumatikergnäll,strunta i detta)

Inga kommentarer: