Sidvyer, senaste månaden

torsdag 5 juli 2012

Hörby marknad

Det är Hörby marknad. Jag brukar alltid vilja åka dit och titta på folk,inte så mycket köpa saker,för godis och dåliga kläder kan man hitta varsom,men folket,,oh yess.
Jag blir alltid så chockad  när jag ser alla dessa white trash människor,bleka,klädda i stentvättade jeans från 1980,ett  urtvättat linne och en tappad underläpp. Sneda ,blåa dåliga tatueringar på hals och armar,och en drös ungar bakom sig.
Jag VET,,jag vet,,,jag är inte så jävla bra jag heller,men jag bjuder på det åt dem som vill stirra på botoxad panna,puffade läppar och ålderskris,,oh yess:)
 Jag hittade bara EN grej jag ville ha,och det fanns på den tillfälliga parkeringen som ett par kvinnor ställer upp varje år:) En mamma katt med 4 småtomtar  som var bara leksamma;) Underbara underbara!!
 Tar alltid ledigt för Hörby marknad trots att jag bara spenderar max en timme där. En timme visade sig vara tillräcklig för att jag blev så trött att jag var tvungen att krascha en liten stund. Hatar när tröttheten tar över,det skrämmer mig enormt,för vad händer när jag inte kan ta ledigt och sova? Det känns ibland som om man hankar sig fram med naglarna när det gäller den förbannade sjukan.


4 kommentarer:

novalie sa...

Du är så otroligt vacker

Anonym sa...

What the FUCK have you done with your LIPS woman??!!

Gabbe sa...

Åh det va riktigt länge sen jag la upp den bilden på pudel klänningen :/ Men jag googlade på något och fick upp den här :) ---> http://www.google.se/imgres?q=pink+poodle+dress&um=1&hl=sv&sa=X&biw=1366&bih=625&tbm=isch&tbnid=uzOD4RiFXTN8ZM:&imgrefurl=http://mrsmasonrecommends.blogspot.com/2010_11_28_archive.html&docid=rSDn2bEfMMXKIM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_6K6uYq8akK8/TQd2Pp0T9lI/AAAAAAAAAjo/T9gRYM3nYkc/s1600/Pink-Lady-Shirt-with-Pink-Fancy-Poodle-Skirt2.jpg&w=336&h=411&ei=dsT2T5nQHYmW-waF1r38Bg&zoom=1&iact=hc&vpx=114&vpy=129&dur=304&hovh=192&hovw=157&tx=69&ty=151&sig=100958256535293284252&page=1&tbnh=132&tbnw=108&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:0,s:0,i:68

Men här finns en lite liknande variant man kan köpa på nätet :) http://www.costumeparty.com/adult-costumes/50s-costumes/complete-poodle-skirt-outfit-plus-pink--white--adu.html

Googla på pink poodel dress så kanske det kommer upp flera ställen där man kan köpa någon liknande klänning :)

Stina sa...

Anonym: fyllt på dem såklart,och sen målat dem,,,som man gör när man får en 35års kris.
Tackar för tipsen om klänningen:)!