Sidvyer, senaste månaden

onsdag 20 juni 2012

På västfronten intet nytt

Fan alltså,,, Vuxenlivet suger. Jag vet inte var tiden har tagit vägen men nu förtiden verkar det omöjligt att hitta tid för mina donnor. Jag har grov brun ångest för att jag inte lever på dem som jag gjorde i början. Kunde spendera timmar med att bara putsa på hojen,sitta i trädgården och meka på roliga saker på dem,vaxa,spänna kedjan,köra dem överallt,njuta av sommarkvällar och träffa andra hojåkare. Ok det sista är inte nödvändigt men  att köra är ju faktiskt väsentligt.
Nu förtiden tar det all tid att ,handla mat,laga den,äta,maila folk,rita till morgondagen,,sen är det liksom lite kört?
Och vartfan ska man?
Jag vill inte göra mig av med dem heller. Det är där det falerar. Jag mår dåligt av tanken att släppa min 748 men även av att inte köra henne. Superlighten finns inte på kartan att jag ska göra mig av med,hon är ändå inte värd mest pengar i världen just nu så henne behåller jag,det skulle bara vara underbart att kunna ställa av dem så att man ,,,så att man har det att skylla på;)
Fick sådan ångest ikväll att jag inte körde att jag flög ut på henne och rullade iväg.Det var,som vanligt,underbart.

 På jobbet idag gjorde jag färdigt Fredriks rygg. Om ni kommer ihåg hur den såg ut innan,,,
Och så fick jag sätta dit mina färgtankar. Fredrik är redan sugen på mer,och jag kan se en massa massa roliga saker till denna redan nu.

1 kommentar:

Maja sa...

Jag kan ta hand om dom till dig... Ska bara lära mig köra och sådana små grejer ;)