Sidvyer, senaste månaden

onsdag 27 juni 2012

Laser och fix

Idag var det äntligen dax för Michelle att få fixat den tattoon hon redan fått ifylld en gång för att färgen inte fastnat på henne(läs=tatueraren kan inte få in färg) 
Jag har själv tatuerat mig på ryggen av en rätt brutal tatuerare,och vet hur otroligt känsligt det kan vara där,och känner så med kunderna när de då måste fylla i en TREDJE gång för att få den som de vill ha den. Det är förvisso guld värt att kunna fixa den,men att behöva gå igenom det igen är nedslående.
5 timmar första sittningen och 4 timmar andra gången,,idag tog det 2,5 timmar att göra om den nästan helt,ett litet plåster på såren iaf.
Jag fick chans att lasra min första kund idag med efter ett otroligt långt uppehåll,där jag bara väntat och väntat på en ny maskin jag inte längre vill ha.
Blir ni förvånade om den inte funkar som den ska?
Företaget som sålt den är nu så arga och trötta på mig att de inte längre vill ha med mig att göra,och jag kan lova att känslan är ömsesidig.
Kan inte fatta att jag har sådan otur,och det KAN inte vara att jag har sådan otur,,det ÄR dåliga produkter.
Änsålänge funkar den att behandla med,så,,,passa på  om ni ni vill.
Säger det med mindre entusiasm och en trött ihålig röst,,jag orkar inte kämpa längre.


3 kommentarer:

Gunilla De luxe sa...

Riktigt taskigt det där med lasern.. Svårt att slåss mot såna företag, man har ju liksom andra saker man vill hinna med på dagarna =(

Michelle sa...

Efter 3 år får jag väl nästan ta och lämna min första kommentar här.. :) Nu åker plasten snart av.. och jag håller mina tummar och tår att färgen sitter kvar, haha.

Stina sa...

hahaha jag tvivlar på det men man vet aldrig;)