Sidvyer, senaste månaden

lördag 12 maj 2012

Lite bagg allihopa?

Ganska möed bagg på den armen? ja, älska insekter,och Anna älskar svensk natur,och en varm sommaräng ska detta tillslut bli:)  Ett jäkligt roligt projekt på en så söt tjej som bara har en liten Kenneth Fong på ryggen sen tidigare. Hennes man gav henne tiderna som överraskning ,och jag tror jag skrev det förra gången men det tål att nämnas igen,en hint till alla ni karrar där ute;) 
 
 Jäkligt dålig bild på pickapigan,men jag ville inte torka och peta på Anna när hon var så öm,,,det räcker att den blir fin som fan i verkligheten.

2 kommentarer:

Henric sa...

Om man inte lyckats boka tid till sig själv hos Mäster Stina, vaffor ge tid till fruan? :-p

Anonym sa...

Gubben har redan fått sin beskärda del hos Mästarinnan!! Nu är det min tur och jag är såååå glad för det !! Hade inte kunnat bli mer nöjd!!