Sidvyer, senaste månaden

onsdag 9 maj 2012

I kärlekens tecken

Det har varit en del helt underbara kunder här ,och jag får äran att hjälpa dem markera lite milstolpar i livet,varesig det är sorgefyllda eller glada:) Lisa och Alex tillexempel,de har nu varit ihopa 17 år,3 underbara ungar och ett gemensamt brinnande intresse som jag sällan skådat hos ett par. Så jävla fint bara:)
 Och Daniel,så upp över öronen kär och tacksam över sin frus existens att han ville föreviga Cindy som en pinup på armen (och det är en gigantisk arm dessutom,så hon får bli färdig nästa gång) . Ett vansinnigt fint kärleksbevis,få förunnat.
Jag kan inget annat än att le när jag tänker på alla mina fina kunder som kommer hit för vad det än är för tattoo,,,alla är speciella!

2 kommentarer:

Paul sa...

Har jag helt fel när jag tror att du jagar en gammal frisörstol? Kolla blocket igår onsdag, kävlinge. annars sorry

Gunilla De luxe sa...

Men guuu så snyggt! =)