Sidvyer, senaste månaden

torsdag 23 februari 2012

Cindy,1,5 meter ren givmildhet!

Och idag,,idag fyller jag år. Kan inte fatta att jag nu är lika gammal som mina föräldrar liksom? Och hur hände det?
Jag är ganska överväldigad av att bli gratulerad av över 100 pers på facebook,och en massa fina mess:) Jag fick en JÄTTEFIN födelsepresent av Kapten,biljetter till TopGear i Köpenhamn!!!! Det ska bli äckligt roligt!!
Jag fick ett presentkort av min lärling ,Eddie på Lisas Skafferi,det sjusstaste cateringstället i Ystad:)
Sen kom Cindy,och förutom att hon fixat mitt viktigaste gymredskap,min 2,2 kilos rockring,så fick jag 2 underbara chokladbakelser som jag ska festa på strax:)
Jag juter verkligen av varenda sekund av samarbetet med denna sprudlande frisörska. Dagens sittning fick hon själv i 30års present av sin man,som så omsorgsfullt och hemlighetsfullt bad mig om presentkort och allt. Jag blev riktigt rörd av hans engagemang för att hennes present skulle bli så å bra som möjligt,,det är fan inte ofta man ser det!
Tyvärr ett ganska dåligt foto,men idag påbörjade vi så Cindys underarm,,något som kommer att bli ögonbedövande på henne i verkligheten,,kan knappt vänta till sittning 2!

3 kommentarer:

Kattis sa...

Grattis och HURRAA! Fylla år... var lite roligare innan trettiostrecket måste erkännas. Uppskattar dock företeelser som innebär fokus på mig! Inte många i min vardag har möjlighet att låta dagen gå obemärkt förbi. Snygg magnolia!

Fredrik sa...

Grattis i efterskott!

Cindy sa...

Kan inte fatta att det är min arm=) sjukt coolt!!! Tror jag e lite kär i dig;) Eller ja du vet vet vad jag mennar haha tack så hemskt mycket!