Sidvyer, senaste månaden

lördag 21 januari 2012

Vårstädning?!

Har ni märkt hur förkylningar inte har någon somhelst respekt för jobb och andra åtaganden? De bara kör på ,,,men det gör jag med. Tänker inte ge mig för lite snor feber och hosta.
Mamma Karmsten ville ha fågel(det har hon sagt sen 5 år tillbaka) och idag var det dax. En domherre(stupidmaster fritt översatt) och lite rönnbär. Väldigt dåligt foto,men det var vad jag hann med!
 Sen ville även Ida ha fågel,men en kungsfiskare,tydligen En skånsk företeelse? Jag trodde lätt att de var exotiska på grund av färgerna,men jag hade FEEL(det har hänt alldeles för ofta nu,precis som alla mina felstavningar)
Efter en hård  dag på jobbet var det dax för vårstädningen på Breeze,ett event som blev väldigt görbart tack vare Kim som hade med sig allt mellan himmel och jord för städning inklusive en skurmaskin!
Vin,tilltugg och massa skratt samtidigt som vi blev pownade shitless i handboll av Polen(till några gymande polackers stora nöje!)
Vi blev inte många men det var jäkligt roligt:) 
Ja,,det måste fan betyda att det är vår!?




Inga kommentarer: