Sidvyer, senaste månaden

måndag 2 januari 2012

tristess deluxe.

Sitter här och konstaterar att det inte är lätt att låta bli att vara depp efter jul och nyår. Igår var en helt ok dag med massa spelande på xbox(jag sitter och tittar på) och målande,hemmagjord pizza och vin
,,,men idag,,,
Idag är det måndag,blaskigare värld utanför får man leta efter,min kropp gör ondare än ont,SPECIELLT min jävla högerhand,och ingenting står på agendan. 
Jag vill inte nödvändigtvis börja jobba igen,jag vill bara att året ska komma igång?
Det finns redan en massa att se fram emot nästa år ,trots att jag inte skulle boka upp mig som jag gjorde förra där  eventen avlöste varandra i rasande fart.
Stockholm,konsert,Sweden rock,bikemeet, och det är bara de SMÅ sakerna,och ÄNDÅ är jag så blå?
Januarisjukan.
Ska nog asa mig till gymet nu och se om jag inte kan få mer blåmärken av den förbannade rockringen.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Då kanske vi ses på Sweden Rock då! :-)