Sidvyer, senaste månaden

söndag 8 januari 2012

Tockalår och annat rått och gott.

Helgen kom äntligen efter en hård arbetsvecka(röda dagar existerar inte för mig merän på söndagar) och efteren kort intervju slängde jag mig i bilen hem,för att genast hoppa över till Rangan och dra till Tomelilla. Hungrig som ett mongo,och vad passar då bättre än 2 saftiga smörgåstårtor som bara väntar på en ;)
 Dagen till ära (har fått för mig att champagne är det bästa till smörgåstårta?) knäckte jag den lille nyårsflaskan,,som jag tog ett litet glas av,sen insåg jag att jag var den utsedda chauffören IGEN och höll där. Men det går faktiskt bra!Förvånansvärt nog så är jag aldrig sugen på mer ändå?
Någon tyckte att hönsfötter marinerade i grön chili var ett bra alternativ till tårtan? Jag bangade,,min kärlek för höns är för stor,,,de små fötterna,,,,jävla kineser.
Sen kom vi på den mest passande liknelsen för vad vi gör till våra kycklingar,,hajfens soppa. Vi tar en höna som är våldsuppfödd,dödar och tar filéerna,,hajen blir av med sin fena,sen kastar dem resten,,
Människan är idioter:/



Sen blev det Choklad,,

Sen blev det efterrätt,,Sen blev det chips,,,
Det äts en massa när vi kommer ihopa? 
En god afton som slutade med en yrande Kapten i passagerarsätet,svärandes på att han IKKE var full,,det är oftast så man vet att han är just det. Dumpa en gigantisk bit smörgåstårta hos megamelkan mitt i natten och sen tog vi McDonalds??!!
Hur mycket kan en människa äta egentligen.

Och så till kvällens bonus
Självinsikt,,inget de flesta har.



2 kommentarer:

Marita sa...

Aaaaajjjj mina ögon!!!

Suzan sa...

Hjälp vad läskigt med kycklingtossingarna...uuäähh.. smakade du?