Sidvyer, senaste månaden

tisdag 17 januari 2012

Skitjanuari.

Idag är en jobbig dag. Jag fick min finger sprutad igår,något jag har längtat efter i 2 veckor. När man sen väl är där inser man vad man längtat efter (en nål med cortison rätt in i leden),och det lustigaste av allt är att jag gärna vill smälla läkaren på käften när han petar med naglar och kulspetspenna på de svullna ledkanterna! DET söker mig mer än sprutan.
Imorse är leden blå och svullen och riktigt öm,,,och jag ville gråta. 
Jag VET att det inte är en quickfix,men jag hoppades någonstans på att det skulle vara det:/ Är trött på att ha ont nu,,,och tanken på att det faktiskt kanske aldrig blir bra dök upp,,
Min högra är mitt allt,,
Nåja,,,
Skitjanuari.

1 kommentar:

Marita sa...

Följa med mig till Sharm el sheik, ligga på en solstol och dricka vin och titta på Röda havet och loppiga kameler som har tjocka turister på ryggen :)