Sidvyer, senaste månaden

onsdag 4 januari 2012

Pärlor och Mozarella

Idag gjorde vi färdigt  Cindys  arm(för denna gången iaf) och jag blir alltid impad över hur beslutsam hon är,trots att det gör asont,så ger hon sig aldrig! Jag hoppas att det blir en fortsättning på denna med lite fåglar eller fjärilar,vi får väl se;)



Och sen fick jag stora sugen efter 2 av mina favoriförrätter! Avocado med toast och räkor,och mozarella med tomatskivor och lite olivolja och viktigast av allt ,färsk oregano!Muuums! Ångade grönsaker till det så man får lite varm mat i denna förbannade kylan.
Stormen gör inga mirakel med lederna,tvärtom,min högerhand är dubbelt så tjock känns det som:/

3 kommentarer:

. L i n n e a sa...

Superfin tatuering! :)

Micko! sa...

Du är ju verkligen helt galet talangfull. Imponerad blir jag varenda gång du laddar upp en tatueringsbild, sluta aldrig!

Stina sa...

Tackar:)!!