Sidvyer, senaste månaden

lördag 7 januari 2012

Att inte kunna hålla en tandborste?

Craaaaap!! Idag vaknade jag till ljudet av regn och blåst,IGEN! med detta tillkommer andra skojiga bieffekter som att jag tex inte kan knyta min hand igen. Det är ju då högran som har blivit angripen denna gången och det försvårar allt. Att bara borsta tänderna tex,,,att inte kunnagreppa med hela handen är minst sagt frustrerande,mer än vad man kan föreställa sig.
Nu ska jag inte gnälla så för det,jag vet andra vänner som har det mycket värre på alla fronter (tänker på dig Åsa) .
Jag tatuerade en kvinna som haft samma som jag i 30 år och hennes händer var INTE okej,dvs läkaren har ljugit för mig,,,hon sade att PsArtrit inte förstör lederna ,till skillnad från RA,,,bull shit.
Jag fick en flaska Amarula av Lisl och den ska jag försöka bota  mitt ont med ikväll! Smörgåstårta och amarula!What can go wrong?




1 kommentar:

Marita sa...

Amarula och smörgåstårta måste hjälpa mot allt.........himmel va goda de ser ut