Sidvyer, senaste månaden

onsdag 28 december 2011

Tävling!!!

Bokningsdagen börjar ju faktiskt närma sig,och jag kör på den gamla vanliga tävlingen! Man vinner 2 kilo godis om man kan gissa hur många mail jag får den dagen från 00.00 till 00.00!
Förra gången blev det en bit under 300 förra igen 364 tror jag minsann. 
 I år har trenden sjunkigt lite (eller så börjar folk tröttna på mig) så det kan bli mindre mail än vanligt!Gissa här eller på Facebooksidan,men SKRIV ER MAIL här isåfall,annars kan jag inte kontakta er:)!!

15 kommentarer:

Åsa sa...

Jag gissar på 302 mail!

(jag ska låta bli att maila ;-) lite självdiciplin får man ju ha...)

mini_mum_@hotmail.com

Systera di sa...

Folk har inte alls tröttnat på dig! Jag tror däremot att folk vet och lärt sig vad du gör och skickar inga "jag vill ha mitt framtida barns eventuella namn på min nu platta mage" :) 311 gissar jag på!!

Fredrik sa...

Jag gissar på 289 st.

/Fredrik

Natalie sa...

Jag tror på 256 mail! :)

natalie_spik@hotmail.com

Mari sa...

Jag gissar på 298 st.

/Mari
asumshill@hotmail.com

Nilla sa...

Gissar på 294 mejl.

Nilla

nille_me@hotmail.com

. L i n n e a sa...

312 mail gissar jag på :)

saellstroem[a]hotmail.com

Anonym sa...

364st :-)

marichard@home.se sa...

Jag gissar på 273 mail :)
Marita

sis sa...

Jag gillar din anonyma gissare,,,, klok sådan ;)

Paul sa...

jag tror på 314 stycken.

Lina sa...

Gissar på 297 jag :D
lina.olsson85@hotmail.com

Anonym sa...

Jag gissar på 243st

Med vänlig hälsning, Lars

Iceman999@hotmail.com

Sofia sa...

Hmm jag gissar på 313 st :)

MVH Sofia

sofia78a@hotmail.com

Kattis sa...

nänänä - 303 blir det ju alldeles uppenbart. Jag tycker om choklad!