Sidvyer, senaste månaden

lördag 19 november 2011

Karlstad?

Ute på okänt terretorium när jag hälsade på Fisheye Ink i Karlstad:) Jäkligt fin stad med en otroligt lugn och mysig karaktär. Mången guttig restaurang att välja mellan,bland annat Tiffany´s som serverade en förstklassig ren bland annat,kan högeligen rekommendera denna lilla guldrestaurang. Ta dock inte på dig dina finaste kläder,de har problem med ventilationen,så du får med dig lite köksdoft hem;) Men låt INTE detta avskräcka dig!
Elin fick en lady på armen,och det ska så otroligt mycket mer till denna,men Elin är ju bara en liten liten flicka så vi tar det varsamt:)

Och eftersom Micke har lite släkt på stället passade vi på att leka lite där uppe med!

Danne ville också leka,och han är verkligen en kämpe när det gäller  att sitta  länge!


Under tiden jag var borta händer det alltid dedär stora sakerna man tappar hakan för när man kommer hem! Fick detta mms.et ! FMgraphics har fått ett paket,,,för stort för att dela ut i brevlådan.

Vi åt lite gott på munken,drack ännu godare och flinade mest;) Åldersnivån låg nog på tolv,och då blir automatiskt Noah äldst eftersom han är tio egentligen.

Kom på att det är andra gången jag tatuerar Danne på halsen,andra gången jag är ute och äter med honom ,och andra gången jag har dendär västen på mig. Dejavu anyone? Eller är jag skitkass på att variera mig,,,det är nog det sista.

Inga kommentarer: