Sidvyer, senaste månaden

måndag 10 oktober 2011

Tattoos och fågel anyone?

Jag är så lycklig! JAg har fått min pekhand,ett motiv jag velat ha skitlänge,tagit från en äkta antik pekhand som ska sitta i en tryckpress,köpt på antikaffären i Ystad:)
Gick  ut och åt med Farbror Ellen och Mårten och mr.Reinel på Ännu en Grek på Söder men det var INGEN hit(maten alltså) och det enda de hade fått en bra recention för var sina bra priser för väl tilltagna portioner,var helt fel faktiskt:/ Dyrt och dåligt! Gå inte dit!


Älskade Ellen och Mårten skänkte så en uggla till mig och hur fin är inte den då!!!!Killen kommer från 1947:)!
Det är dock en helt annan sak att ta sig genom säkerhetskontrollen med denna! Som tur var samlade killen som stod där på uppstoppade djur och gick lite i spinn över den;)

1 kommentar:

Eddie sa...

Fan vad fin Uggla! dom ser så charmerande jävla purkna och mulna ut på något vis. Och fedt tatuering du fick!