Sidvyer, senaste månaden

söndag 16 oktober 2011

Mamman-monstrets fölsedag!

Det var dax att köra upp genom ett allt höstigare Sverige till Skogaholm för att fira mamman monstret på hennes fölsedag!:) Vår present var att jag skulle bjuda på smörgåstårtor,och så varde! Vi fick träffa Herakles(månsson) för första gången,main coon bebisen som redan är större än vår största katt!
Vart tror ni Kapten hamnade mestadels av förmiddagen?

Herakles demonstererar Ekorren,,

Och ,,ja vadfan ska man kalla denna?

Jag smygfotade mamman,som ligger i hårdträning för Wasaloppet nästa år,vilken form hon börjar komma i!!
Vi umgicks med hönsen,och jag fotade demontocken,,(nää fotograferade,inte FOTADE stefan!!)


 Konsumhuset i Skogaholm alltid lika vackert!
Efetr en massiv överdos av lek ville katten bara slöa,,PÅ Kapten,,

Vi väntade ut de hårdast arbetande lagens tjänare och sen blev det äntligen smörgåstårta och hemlagad äppelpaj med hemlagad vaniljsås,,det är lyx!!


Chefen påpekade ABSOLUT att han inte alls hade druckit merän 4 öl,,,jag tar fotobevis.

Och ett arrangerat kelfoto,men det gälls det med! Tyvärr är helgerna korta men kärnfulla och jag längtar så sjukt upp till jul att det gör ont i kroppen!!!


1 kommentar:

Stefan sa...

En jävla tur att du förklarade ang hönsen : )