Sidvyer, senaste månaden

söndag 23 oktober 2011

När pågar blir män part 1


Hade den stora äran att få fira Andreas födelsedag och bli bjuden på mat i deras sjukt fina hus:) Fastän Himbrandt är enligt sin bror "kulinariskt efterbliven" var maten fantastisk och stolarna höll! Tänka sig;)
Kapten och Stiffler demonsterar dubbla luktefingrar i stereo,,ett tricks man inte så ofta får chansen att se eller utnyttja för den delen. Lite som att få dubbel svinrygg i kasta gris,något som aldrig händer faktiskt.

Vi demonstrerar med och utan botox. Jag gör ALLT jag kan för att se arg ut,,höhöhöhöhö,,gotto love it.

Vi diskuterade olika uppslag för nästa helgs fest och lek,med superhjälte tema. Fotona därifrån kommer ganska troligt att vara sjukliga. Känsliga tittare varnas.

Hämnden är omedelbar Marina,,detta går ju på båda hållen kan man säg! skratta så man fiser åt sin bordsdam,,jag säger då det,,,

Stefan och Kapten diskuterar Jessica Alba vs Eva Mendez,,jag säger alba,stefan säger Mendez,Kapten fläker ur sig vanneda lår och stabbeda pattar och vi kom inte fram till något.


Jag var tvungen.

Mr Lazyeye ansåg sig ha en likhet med Vanilla Ice medans jag måste dra paraleller till Skurt eller nåt annat störtdåligt barnprogram,, Skurt eller K-Fed?

K-fed for sure.

Och slutligen en jättenostalgitripp!! Mamma ser du vad jag ser:)!?
Vår brann upp va?

Tusen tack Andreas och Marina för en underbar kväll!(slår vad om att ni slitit ner ringklockan till nästa fest)

2 kommentarer:

Marina sa...

Ringklockan håller (fast ALLA som passerar trycker på den) :) och än så länge funkar min "vips" oxå :) Tack själva allihop för igår! ...och JA,jag skrattade som fan... ;)

Paul sa...

Eva Mendez superläcker, kvinnliga former