Sidvyer, senaste månaden

måndag 31 oktober 2011

Bokningsdag 2012 Eyescreamtattoo

Jaha,då har jag fått en almanacka och har bestämt den nya bokningsdagen att bli fredagen den 3 februari!
Som vanligt gäller ENDAST mail, inkomna endast den dagen och svar får ni oavsett om ni fått tid eller ej. Dagen efter kommer svaren till er eftersom det varit ilskenhet över att inte alla får samma chans.
Det man behöver veta är :
VAD ni ska ha för motiv?
VAR ni hade tänkt er detta?
HUR det ska se ut i form av färg osv ,(bara färg,längre tid,bara skuggat,kortare tid.)
NI kan inte boka tid åt något litet till att börja med och sen ändra er till något större under resans gång,tvärtom är lite lättare:)
Skriv gärna när ni INTE kan bli tatuerade eller när ni kan. Förra bokningsdagen var där en stor del som tydligen ansåg att jag hade riktigt bra mediala förmågor och kunde förutse när de var på semester eller kurs och liknande;) Det har jag alltså INTE.
Jag tatuerar INTE barnens namn längre,det är helt enkelt för vanligt. Inte heller invävt i andra grejer gör jag det,det är helt enkelt för vanligt.
Ett sjusst tips är att hålla mailen korta och koncisa med en liten beskrivning hur ni tänkt er tattoon,någon referensbild om det finns.Det tar tid att läsa igenom 300 livshistorier;)
Den 3 februari smäller det alltså,den 4 får ni veta:)
Good luck:)

5 kommentarer:

Shirine sa...

Tjooohooo! I´m on! Längtar!!!
Hade vatt ball att sitta nåra timmar till o catch up! ;-)
Hör av mig den 3 feb om vi inte råkas innan!
Kramz på dig!

Anonym sa...

Vilken mailadress? Häpp!

Stina sa...

Det är stinanyman@tele2.se,men det bästa är att hoppa in på hemsidan och maila via det formuläret där.

Hanna sa...

Jaa! Äntligen!

Kattis sa...

en vecka kvar!