Sidvyer, senaste månaden

tisdag 13 september 2011

Kalla Tassar ,en dag för misarna!

Jaha,here I go again. Som om jag inte hade tillräckligt att göra har jag nu dragit igång en välgörenhetsdag den 17 december som  är för alla Kalla små Tassar i Skåne! 
Man kan komma och bli tatuerad för 500 kronor och all vinst går till Kattjouren.
För-ritade små tatueringar kommer att finnas att välja mellan,dvs något som max tar 10 minuter en kvart att göra.
Aftonbladets medium Polgara Källman kommer att sitta med sina Tarotkort i källaren för att spå er för en peng,om ni inte gillar tatueringar ELLER känner er extra givmilda! Ta tillfället i akt,hon är jävligt bra.
Kaffe och fika kommer att finnas och jag kommer att jobba häcken av mig;)
Ta med kattleksaker eller en paket torrisar och donera,allt ni har över hemma i kattväg är välkommet.
En mycket trevlig och trång dag kommer att utlovas:) 
Evenemanget finns även på Facebook Kalla Tassar -Tattoo och Tarot
Jag slår upp dörrarna kl 10.00 och håller på tills det mattas ut,,eller jag mattas ut;) Så alla behöver inte komma kl 10.00 det blir  till att vänta som det är.
Detta KAN vara det roligaste jag har dragit igång;)
Rädda några kalla tassar vänner,,allt hjälper!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar sak att göra. Hoppas det kommer mkt folk!!!

Neko sa...

Åh! Vilket underbart projekt!! <3 ^^

Wikki sa...

Stina du är bara bäst! Jag promotar så klart denna dag med massor av kärlek! http://metrobloggen.se/wikipedia/puss-till-stina/

X-tra nospuss till Otto & Katt
TassKram WIkki

Dui och Deco sa...

Vilket underbart initiativ, tyvärr bor vi i 08-land så vi kan inte komma men vi hoppas att det kommer MÄNGDER med folk. Nosbuffar

Fredrik S sa...

Underbart initiativ.
Kommer dyka upp.

Anonym sa...

Hallå!

E jättesugen på en ny tattoo =) Kommer du att lägga upp 10-minuters tatueringarna här innan så man har en aning vad det rör sig om? Bor en bit bort, så man inte kör i "onödan".

Tack för en super-blogg =)

Malin

Stina sa...

Ja jag kommer att lägga upp de olika sakerna man kan välja på i god tid så man kan se om man vill ha ngt:) Det kommer att bli rusning så känner du att du inte vill åka massa mil för att göra det och möter en cp-kö så går det lika bra att bara sätta in en 20:a på Kattjourens konto och märk den kalla tassar:) Allt blir vi glada för!