Sidvyer, senaste månaden

lördag 3 september 2011

H2Ocean tattoo aftercare

Här följer en svidande recention  angående H2Ocean tattoo aftercare. 
Den sög.
Jag fick den som vinst i en tävling och tänkte testa den på min arm. Det skulle jag INTE ha gjort. 
Deras antibakteriella  tvål sved så in i helvetes,och efter första användningen av det fick jag inte tattoon att sluta vätska sig alls. 3 dagar senare vågade jag använde  deras  lotion på sprayburk,,en typ av foam som ska vara vårdande och mjukgörande. Den brände och sved så djävulskt att jag fick tvätta av skiten igen,och lite nyfiket kolla på ingredienserna:
Vatten glycerid,stearic acid,kokosolja, alcohol alcohol alcohol,kelp och havs salt!!???
mycket av det man INTE Ska hälla i ett öppet sår.
Tack men nej tack denna produkten var riktigt dålig!!!

2 kommentarer:

Jessica Jejja sa...

Helosan salva FTW!

Mia sa...

Jag testade den på mitt ben då jag körde på mig själv senast. Det sved och vätskade, blev tokrött och irriterat så jag vågade inte fortsätta med den... Jävla skitprodukt...