Sidvyer, senaste månaden

onsdag 17 augusti 2011

En stressad underlig dag.

Vad ska man säga,,, en riktigt rörig dag med underbara kunder,men bedrövliga telefonsamtal. Undertiden jag tatuerade tålmodiga Rickard ringde min läkare i Lund och skulle " kolla läget". Hon vet mycket väl att läget är skit,eller borde kunna räkna ut det med röven,men hon hade  noll koll,läste innantill i papper och jag fick påminna henne om allt. 
Efter att hon anklagat mig för att vara tjurskallig och envis sade hon att jag tillverkar bieffekterna på medecinerna  jag testat bara för att jag tror att de biologiska är bättre. Hon undrade lite misstänksamt vart jag fått reda på dem och att jag var dum som inte ville/kunde ta dendär 3 veckors kursen med fysioterapi som de ger ut. JAg har redan påpekat att min PT redan vet allt om detta,troligen mer än deras trötta jävla sjukgymnaster gör och att jag redan tränar till min fulla potential.
Då var det fel och ja,,haha PT,,,jo.
Jag bröt ihopa när hon sen kläckte ur sig att "vi" nog kommer att ha detta under kontroll om 2 år.
2 år?? En vecka är lååång,,,
Vi fortsätter på Rickard en bättre dag.
Sen kom Jan,celebert besök,och återförsäljare av Victory i regionen:)Han ville bli månadens anställde kanske? och tatuerade in loggan;)
Ett bra val tycker jag,och Jan,jag hoppas ni får huset,men det lutar väl lite åt det hållet:)!!


Inga kommentarer: