Sidvyer, senaste månaden

måndag 22 augusti 2011

en dag på Zoi tattoo!

Jag åkte in för att hälsa på fröken Ellen som är nere och gästar i Malmö,och hon fick göra lite blommor på mig:) Tack gode gud för bedövningsspray säger jag bara! Inte det att Ellen är hårdhänt,tvärtom,men insida fot och knöl är inte nådiga!!

Notera den sjusstaste fjällripan jag fick av henne!! Nu står den på mitt skrivbord och ser underbar ut!!


Efter det fick jag göra färdigt hennes dam på benet och det är synd att jag inte har den bra  kameran med utan bara iPhone för färgerna kommer inte till sin rättvisa,men det kommer en bra bild oh yess:)


2 kommentarer:

Rocklisah sa...

Först och främst måste jag säga att jag är djupt imponerad av ditt driv, med tanke på vilken smärta du måste ha, jag kan bara tänka mig...
Har sj haft problem med "vården" nu det senaste och det var först när jag vände mig till alternativ medicin som jag faktiskt fick den hjälp jag behövde.
Om du inte redan testat så kan du ju konsultera naprapat eller naturläkare, de kan kanske hjälpa dig lite iallafall.
Sen älskar jag dina tatueringar, du är verkligen grym.
Hoppas att du blir bättre snart och att du får den hjälp som du förtjänar och behöver.
Du är en sann inspirationskälla!

Stina sa...

Tack Rocklisah!! Som du vet har vi bra och dåliga dagar och om något har detta lärt en att vara sååå tacksam för det lilla!:)