Sidvyer, senaste månaden

måndag 20 juni 2011

En slöemåndag

Fick ett tips av en kollega attjag var med i Tatowier så jag var tvungen att kolla,och visst,men det var FRUGAAAN som var med som mest!:))) Hon ÄR ju vackrast i världen så hon förtjänar att vara på omslaget tillockmed!
Mannen tog mig till Hammenhögs efter det fatala misstaget med IKEA och de hade en skattkista:)!!


Jag fick syn på lite konsthantverk som de sålde åt en Annika Österlind och de var GRYMT söta! Jag älskar Kråkor och Råkor och dessa var bara för to die for:)




Denne killen och en Kungsråka följde med  m ig hem kan jag säga!!

Det blev österlensparris  med pocherat ägg oh ramslökspuré

occchhhh Råka:) J,jag fattar ironin,men man ska testa allt en gång. Kapten tyckte det påminde för mycket om lever och det kan jag hålla med om att det gjorde,men jag ville mer säga vilt och det tilltalar mig mycket!

Med riktig pressad gurka och gelé:)

Skrattade gott åt prislistan,,det är inte ofta man ser ordet lösråka i en mening,,,



En underbar avslutning på en underbar kväll:)


3 kommentarer:

Eddie sa...

djupt feta kråkor!

Frugan sa...

du är för snäll mot mig...du e vackrast i världen ju!hahaha...vilka börds....

Malin sa...

Jag längtar sjukt mycket efter min första tatuering. Det har jag förvissso gjort i snart 20år.. kanske en vacker dag blir jag också dekorerad! Ha en riktigt bra dag!