Sidvyer, senaste månaden

onsdag 8 juni 2011

Bokningsdagen:the aftermath!

Årets bokningsdag har kommigt och gått. Det var lite lugnare än vanligt och det var en bra idé att svara alla dagen efter. Jag jobbade  på dagen och rusade sedan hem och mailade hela kvällen. det gör jag inte om. Man  behöver  en hel dag till detta kan jag säga.
 Detta året var folk dock helt övertygade om att jag visste exakt vad de hade sen innan och bifogade inte bilder på  vad  de ville täcka över, och då kan jag inte hjälpa folk heller:/ 
Ett annat fenomen är att folk var helt övertygade om att jag visste när de inte var i landet;) Såhär många har det aldrig varit som skrivit "nej,men då är jag utomlands" eller ,"nej men då jobbar jag?" Då får man skriva det i mailet Innan;)
Nåja av 215 mail ( de flesta var jätteduktiga och skrev separata,mycket tacksam för detta!!) ca 225 pers som vill ha tider kunde jag boka 68,,,sinnes.
Jag vill tacka alla er som hade sådant grymt tålamod med mig och alla ni som INTE blev förbannade på att ni inte fick tid.
Sofie fick sina pippiar färgade och nu är hennes första tatuering färdig,och jag älskar den!!

1 kommentar:

Sofie sa...

Jag älskar den också! Kan inte vänta tills jag får ta bort plasten! :D