Sidvyer, senaste månaden

söndag 12 juni 2011

Att ta ut på en ingivelse.

En lååång låååång dag började md en god väns första tatuering,och det var något så ovanligt för mig som barnets nam. När en vän som alltid ställt upp för mig frågar kan jag helt enkelt inte säga nej till detta. Hugo var en klippa och tog detta med förvånansvärt jämnmod:)
Sen kom yrvädret Maja och fortsatte på något som snart kommer att bli en helarm;) Jag tog DE sugigaste fotona på armen jag kunde,men jag,,det ser man ju i efterhand:/


Kvällen innan föreslog jag en liten picknick och så blev det,,vi cyklade ut med lite vitt vin och filtar till Tosterups gods och satte oss. Vi lever verkligen i en av de vackraste delarna av världen!!







och sen fick vi en vild ide,,,vi BORDE dra in till stan och festa lite.  och vi GJORDE det!!
Sinnes med tanke på att jag var sovklar vid 8!!

Men det funkade sketabra,,jag höll mig till kaffe och vin ,men nu börjar det tryta,,nu är det sängajäverrrn som gäller:)!!

Inga kommentarer: