Sidvyer, senaste månaden

söndag 24 april 2011

Konstutställningen som gud glömde;)

Trots en 4 meter hög flagga utanför var det inte en kotte som kom och tittade,förutom kunder jag tatuerat (ca 4 st) så jag slapp ju sälja några tavlor och stressen blev inte alls så illa som jag trodde att den skulle bli:) Tavlorna hänger ju kvar ett litet slag till dock.
Lördagen artade sig till ett studiomys istället med snittar och rödvin och en massa godis;)
Det kunde faktiskt inte blivit bättre,alla mina käraste vänner (fattades 2 dock) och   tillockmed mina föräldrar och syster (som inberäknas bland mina bästa vänner) kom och umgicks och bjöd på en av de trevligaste kvällarna  vi kunde fått:)! 
Tack alla fina!!


5 kommentarer:

Ann sa...

Vad trist att ingen kom in och tittade på dina alster! De vet inte vad de missade.
Bättre lycka nästa gång!
Mvh Ann

Anki sa...

Men ooh! Är kissemissetavlan till salu? Isf är jag intresserad..

Stina sa...

Hmmm,vet inte,,jag tar 6000 för de inramade A2 plancherna,,mest för att jag inte vill sälja;)hahaha

Helen sa...

Jag hade planerat att komma, men två vilda ungar och en man kom i vägen. Kommer nästa år.

//Helen

Anki sa...

Ah, men jag har ingen brådska. Jag kan vänta och se om tiden blir mogen för beslutet att släppa iväg konstverket i framtiden.. ;)