Sidvyer, senaste månaden

tisdag 5 april 2011

Fanmail från Fängelset och diverse annat?

 Vilken dag,vilken uppståndelse!!
Så otroligt många har läst Allehandan och skrivit,kommit in och kommenterat på stan om hur jävligt de tycker det är. Sånt lägger otroligt mycket vadd runt hjärtat faktiskt!
Till råga på Allt fick jag ett beundrarbrev från USA,,,från ett fängelse! Har ingen aning om att jag har varit med i Urban Ink tidningen som han påstår,men det har jag tydligen? Vadfan ska man göra? Skriva tillbaka och hoppas på att han INTE är Richard Ramirez??
 Och jag hittade den sötaste jädra kyllingen på willys reklan idag,,,fiffan!!
 Sen var jag då tvungen att skriva in till Illustrerad Vetenskap och varna dem för att lämna ut såhär känslig info till en sådan uppenbar bad guy!!! De kommer ju att utnyttja det för att förinta nån planet,,,det vet ju alla.
 Och slutligen,,vad säger fladdermusen när den upptäcker att man sprutat stärkelse på den under natten?

Inga kommentarer: