Sidvyer, senaste månaden

torsdag 24 mars 2011

Sköna Maj välkommen,,,

,,vi ska bara överleva mars  och april först. Några förskrämda stackars sippor har vågat sig upp i trädgården,som för övrigt är rätt deprimerande. I Malmö  var det fantamig både blått och gult i parkerna,de är en hel månad före oss,bara på de ynka 3 obligatoriska gradskillnaderna i har.
 Som vanligt fuskade jag med Emla idag och då hitade jag detta fantastiska munsköljet. Ett fint exempel på hur man INTE bäst marknadsför en produkt: Ett# ge den inte ett namn som drar tankarna till mongon?
Tocken är färdig och jag är gladare än glad! Dagens sittning gick som smort och det kan vara för att snälla Peter använde Xylokain istället för vaselin:) Det är ett tips till alla er som vill bli tatuerade,,,köp med ett par tuber till din tatuerare,sen är det ganska lugna puckar att bli tatuerad!

4 kommentarer:

nataber sa...

Ramlade in på din blogg av en slump och sen har jag bara läst och läst och även kollat upp studion och tatueringarna du gjort där. JAG ÄR HELT TAGEN och ville bara säga att jag tycker du är så otroligt skicklig och duktig! Har nog inte sett så snygga och färgrika tatueringar i din klass förut. Så, det var det jag ville säga :) Bodde jag närmare hade jag kommit in och bokat en tid på studs!

Anna Hellblom sa...

Ha, var enda gång jag ser reklamen på TV för retardex så tänker jag det samma!!

Anonym sa...

Hej Stina,

Vad är Xylokain och var köper man det? Använder man det istället för Emla?
*frågar en tjej som har ganska låg smärttröskel*

Stina sa...

Nataber:Tackar och bockar:)
Anonym med låg smärttröskel:Apoteket ,finns i små tuber,men en lär räcka till en sittning:) Man kan inte använda det till linjerna för då försvinner stencilen,men där tar Emlan hela smällen,sen är det fritt fram:)