Sidvyer, senaste månaden

måndag 14 februari 2011

Valentines på Saltan:)

Jag blev lite Valentinad på Saltan ,med ytterst trevligt mottagande med champagne och choklad som vännerna Laura och Patrik fixat så snällt;) Tackar och bockar!!

Testade floating denna gången och det var otroligt häftigt! jag flöt rundor och mös i 50 minuter,och det var sannerligen avslappnande och tyngdlöst!! Hittade veritabla saltdepåer i öronen dagen efter,,,en smärre bieffekt.

På kvällen träffade vi Sköld och Cecilia som hade samma idé som vi,så vi åt ihopa,det var NAJZ!!

Jag sade i förbifarten att Ystad Saltsjöbad kommer att gunga ikväll,om man ser till hur otroligt många unga par som var där;) Jag hade rätt!! Grannarna was getting it on,när vi kom upp på kvällen;)

Tja varför inte,,det var trots allt alla hjärtans i ett hotell fyllt av kärlek;)

Som vanligt kunde  jag inte sova en blund på natten,,,hahaha detta är INTE YSBs fel,det är jag,,har aldrig problem att sova någon annan stans annat än här,men det beror troligen på att havet för ett jäkla liv konstant;)

Inga kommentarer: