Sidvyer, senaste månaden

söndag 27 februari 2011

Tattoo Meltdown 2011

Så var denna helgen gjord,som vanligt gick det så sjukt snabbt!! Vi kom dit med ett fullpackat Anus (Atos för er nybörjare på min blogg) dvs det var polackkörning hela vägen dit och hem. 
Spindelmannen fick sitt höstlöv med tillhörande  låt text  gjort,en liten hyllning till han och hans fantastiska frus kärlek till varandra.
Micke vann även best colour md Avatar ryggen,och det var den enda tävlingen jag var med i ,så 100% är väl inte fel;)?
Min fina mamma  och pappa Johnny kom på besök för att säga lite grattis ,så vi passade på att äta ute efter mässan. Butlers i Trollhättan har verkligen de fräschaste pizzorna man kan begära!

 På Lördagen var det helenes tur,och trekkie som hon är har vi bestämt oss för det enda rätta,en Star Trek arm!! Mr. Spock  först ut som sig bör ,och  vi tackar fantamig Emla för en 6 timmars sittning!!

Sen hade jag äran att få göra broder Daniels hals,ett inte helt litet projekt på en helt stor hals!!

 Sen hade vi så kass fantasi att det blev Butlers igen,för klockan var möed och vi behövde mat,,,och VIN!!!!

 En något tillkämpad jag och Danne:) Strax härefter  fick jag näseblod igen,,inte kämpa så kanske.
 ,,,och 5 poäng till dn som gissar vems frukost detta skulle kunna vara?(internskämt deluxe)

4 kommentarer:

Jessica Jejja sa...

Start trek tatueringen är sjukt cool! Riktigt snyggt.

Sandra sa...

Inte så konstigt att Avatar-ryggen vann, den är sjuuukt snygg. Jag ser fram emot mässan i Norrköping då du gör sista fixet på min, och vi snackar om nästkommande konstverk på min kropp!

Tompa sa...

Stod å kika på ditt arbete under mässan, riktigt bra grejer.
Ville haft nåt gjort utav dig när du ändå var här uppe. Men icke, du var upptagen hela tiden :(
Bättre lycka nästa år för mig kanske!

Dåren från Lund sa...

Ett STORT grattis till dig är ju på sin plats:)! Jag är dcok inte förvånad och det är ju därför man jagar dig lite:). Även om jag håller mig lugn för tillfället. Grattis än en gång...