Sidvyer, senaste månaden

fredag 11 februari 2011

Problemet Facebook

En gång hade vi en god vän,,en dag vände den vännen på klacken och visade sig vara en ytterst falsk och beräknande vän,som endast utnyttjat oss. Detta gjorde otroligt ont,och jag kan inte riktigt förstå hur folk kan vara så falska,men jag är väl riktigt naiv.

Häromdagen fick jag reda på att den här människan fortfarande har en massa foton på mig och Kapten på sin facebook ,som om inget har hänt!!?? VARFÖR har man det? Hade jag sparkat på en vän som denna personen gjorde ,hade jag inte låtsats för alla andra att vi fortfarande hänger och är polare.,och att allting är toppen.

Om denna personen läser detta,,,ta bort fotona på mig och fredrik, det enda rätta att göra. Ta bort fotona från Kaptens firma med,,,där har du bevisat att du bara utnyttjade honom.

Tackar för ordet.

Inga kommentarer: