Sidvyer, senaste månaden

söndag 20 februari 2011

Ost och broschyrer.

Det var en såndär dag igår,där man inser att de 2 BH-ar man har inte håller måttet längre, och mer än 2 färgval är nödvändigt. Vågade mig till H&M en lördag,rev åt mig de enda jag hittade i 70-75 D och några vilt omatchande småbyxor och flydde(efter betalning,så så dramatiskt var det inte) Ville inte att detta skulle se ut som tantsnusk, men here goes,,, Har förstått hur roligt det faktiskt är att HA bröst att stoppa i kläderna:) det blir liksom helt annat.

Kapten blev klok på hur ovist det är att lägga sina jätteallvarliga broschyrer om storbildsskrivare  i samma rum som mig,där det även finns bläckpennor. Efter ett halvt glas vin,,,,,

Och titta,,bara titta vad jag fick(av mig själv)  på en lördag kväll,,efter 2 pass på gymet,,pepparkakor och ost! (iiiost så att lillfrida förstår)

Notera tidtagaruret. Det finns vissa regler för ost och rödvin.

Inga kommentarer: