Sidvyer, senaste månaden

måndag 21 februari 2011

En ny blogg ,en ny tid!


Jag får helt enkelt testa denna platsen istället eftersom Metrobloggen ger upp gång på gång. Först skulle man tjäna pengar,sen drogs det bort. Nu kan deinte ens ha en bloggplattform,så jag har suttit och sparat ner alla mina inlägg från 2-3 år tillbaka idag!!! DÄMN vilket jobb.
För att testa  lägger jag upp bilderna på Mickes Avatar rygg igen,sorry för er som läst den gamla bloggen,välkomna till er som är nya här:)







10 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggspot är nog bra, men jag tycker det är kass att de begränsar en bildmässigt. Man får inte ladda upp begränsat antal bilder här.

Anonym sa...

Bloggspot är nog bra, men jag tycker det är kass att de begränsar en bildmässigt. Man får inte ladda upp begränsat antal bilder här.

StaffeRyck sa...

Jag gillar bytet! =D Mycket bättre översikt på alla inlägg än metrobloggen, som jag tycker är helt värdelös^^ Så det blir nog bra =D
Sen är ju ryggen fantastisk!

Jessica Jejja sa...

Blir bättre färg på bilderna iaf! :)

Jessica Jejja sa...

Ett tips till. Skulle du inte gilla stället rekommendera jag www.blogg.se

Septikemi sa...

Jag har smygläst din blogg ett tag men detta verk får mig att komma ur garderoben för att säga att fy bubblan vad grymt arbete! Ruskigt bra!

Jennie / Limepuff.se sa...

Åh vad segt med allt praktiskt kring ett bloggbyte!! Dock tror jag blogspot är mycket bättre än metrobloggen, så go go go för det! :)

Anonym sa...

grattis till ny blogg!

Anna-Karin sa...

Tatueringen är ju så underbart gjord så den tåls att titta på MÅNGA gånger..

Anonym sa...

Absolut den snyggaste gaddning jag har sett. Stina, du e minst sagt unik :-)