Sidvyer, senaste månaden

söndag 6 februari 2011

Ännu en anonym kommentar:)

Som tydligen tog åt sig av inlägget till alla IDIOTER,,,inte till alla normala människor. Dem skev såhär:

" (): Men du gnäller ju på de som har fetma också så varför inte klanka ner på dem också!"

Och då vill jag veta VAR och NÄR jag har gnällt på feta människor!!?? herregud människa JAG är en "fet" människa!!! Hade jag inte råkat trilla på andra hållet inom ätnojan hade jag varit smällfet nu och varit lika inkapabel att göra ngt åt det som vilken matberoende somhelst!

Jag skrev snarare att de som gnäller på feta människor borde behöva en dag i deras skor,en dag i en fatsuite,och en dag med deras hjärna som konstant skriker hjärtesorg och mat,,mat MAAAT!!!

Jag säger som min kära kund Stig "Pigge"Wall,som just nu kämpar med sin gastric bypass och allt den medför.

"Anorektiker är det så synd om,,alla ser dem som små bräckliga offer,men vi feta får skylla oss själva?!! Varför är det så?"

Så nä,jag har inte ett jävla skit emot feta människor,jag har empati,och många gånger beundran. Det ÄR inte lätt att vara för stor i ett samhälle som premierar storlek noll.

Känn dig fri att kommentera detta,du har tydligen INTE läst min blogg.

Inga kommentarer: