Sidvyer, senaste månaden

söndag 16 januari 2011

Träningen då?

Jag är en dålig träningsbloggare!!(tror verkligen inte att folk vill veta hur många reps jag gör var,,boooooring) Under hela tiden sen jag skaffade PT har jag tränat 5 dagar i veckan under diverse scheman,och nu är jag på ett schema som har som mål att det ska synas att jag tränar.

Det känns iaf!!!???

Kämpar lite med diverse smärtor,vissa dagar är det toppen,vissa dagar är det illa,men jag vägrar ge efter  för artriten,det är trots allt jag som gett migsjälv den,då kan jag själv ta bort den.

Jag funderar starkt på att testa macrobiotik,för att se vad som händer,det kan ju inte skada,till skillnad från cellgifter som är nästa anhalt.

Jag lyckades sluta äta skit och hoppade över till fruktsallad på kvällarna istället,och tappade ett par kilon på det(wow 2??) men jag mår bättre i huvet  när jag vet att jag inte stoppar mig full av skit.

Jag är personen som  inte kan vara lagom,det är antingen eller,och upptäckte igår att jag fick lite diethjärna. Kunde inte hålla koll  på trafikreglerna och var almänt förvirrad mitt på dagen. Det var dax för en ätarkväll,och till min stora förtret var det SKITSVÅRT att börja äta!!! Rädslan att ta bara en pepparkaka och sen förlora kontrollen är stor,man är som en alkis. Men har jag gjort de förr kan jag göra det igen,det VET jag:)

Inga kommentarer: