Sidvyer, senaste månaden

tisdag 18 januari 2011

Den knasigaste middagskombon

Jag kör gärna på vad jag vill äta just för dagen,mest för att det ger en en liten överraskning var kväll.

Idag var jag lite schitzofren,,Rivna morötter(alltid en underbar grej) Ekologiska räkor(jag undrade efter ag köpt dem,hur FAN kan räkor vara ekologiska??)kokt potatis,avocado,kokt broccoli ( kokar först potatisen,plockar upp den,sen vräker man ner broccoli i det vattnet och blåser på i 3 minuter m lock,så tar man vara på de vitaminerna iaf)lite gegga att blanda avocadon med,och ca 10 gram cashewnötter.

En salig jävla röra,men det var ok;) Min mage säger annorlunda;)

Fattar INTE hur jag lyckades gå på toa 11 gånger mellan 22.00 till 7.00 påmorgonen. Då menar jag inte att jag var lite onödigt pinkenödig,jag var panikslaget pinkenödig!!! Snacka om att kroppen kan hålla mängder av vätska!!

Inga kommentarer: