Sidvyer, senaste månaden

tisdag 7 december 2010

Tävlingen avgjord!

Det var många som var riktigt nära och 2 som var närmst men ingen riktigt på siffran,men det skiter jag i!! Nu vill jag fan dela ut vinst så jag skickar ett kilo godis till de 2 som var allra närmst med 366 som gissning!Christian och Martin"kung barfota"!!!GRATTIS!!!

Fick alltså in 365 mail igår, så hela dagen gick åt till att sitta vid datorn och försöka reda i detta.

det blir nog aldrig lättare kan jag tro. Det finns inga mindre bra jobb,det finns bara för lite tid:(

har fått en del ilskna mail tillbaka där folk inte kan förstå,de mailade ju den 6 dec,då MÅSTE där finnas tid?

Vad jag försår av de arga  mailen ska jag alltså inte svara förräns dagen efter då så att alla känner att de har samma chans?

Det finns nog inget bra sätt,men det finns fler tatuerare det kan jag garantera:)

Inga kommentarer: