Sidvyer, senaste månaden

tisdag 28 december 2010

Så bestämde jag mig för att INTE hetsäta mer

Tappade totalt  kontrollen efter att jag fick magsår av de förbannade värktabletterna för ledverken,och satte i mig i princip vadsom som inte orsakade 9 timmar sängläge utan hopp om ljusning. Chips och  choklad var knasigt nog något som funkade,valig mat funkade inte bra alls. Jag fortsatte på den vägen och nu flera månader senare har jag liksom fastnat på Play och kunde inte sluta. Avskyr migsjälv varenda kväll,bestämmer mig varenda morgon att sluta,,ikväll är kvällen.

Ikväll var kvällen.

Det kan vara svårt för er som inte har mat som sin drog,men här är det antingen eller,max intag eller inte alls.

Nu får det dock vara nog! Ikväll blev det fruktsallad och kesella,,,det var TOPPEN!!!!

Inga kommentarer: