Sidvyer, senaste månaden

måndag 8 november 2010

En helt vanlig söndag?

Det var fantamig dax  att fika på Mossby kaffestuga med den sedvanliga doggybagen med 10 vaniljbullar till Melkan(melker KAN bli aggressiv om man inte matar). De har en alldeles fantastiskt lagom kakbuffé där,inte för lite inte alls för mycket,och enkel bra service! Testa guys,,och ja deras vaniljbullar är to die for!

Efter det var det gymmet som drog och det var guttigt med allt det sockret i kroppen,,har litta träningsvärk idag faktiskt. Testae Therese tips med sandsäckar,och det blev bra. In fact,jag såg ut som en kombi mellan en vindmölla och arg hemmafru där jag stod och kastade sandsäckar!!Lägg till metalminen man får när man har en riktigt bra låt på,,,ja jag ser heltönn ut på gymmet. Bjuder.

Väl färdig inne i omklädningsrummet kom jag på vart medlemmarna har sin stash! Bilar mellan skåpen!!!! nu jävlar!(höhöhöh sen förvandlades skåpen till höghus och fogarna mellan klinkersarna avenyer,och jag motstod knappt driften att leka med bilar igen,,det är tungt att vara estet ibland.)

När kapten inte är hemma har jag 2 som håller mig varm,,Otto är en sådan hjälte,en sådan Puff,och tillockmed Katt ansträngde sig att vara lite söt imorse,och kloade inte förräns efter en minut eller så. Hon gav en tillockmed en bra chans att komma undan innan hon började veva!

Ni kan verkligen se i hennes ögon att hon tvingar sig;)hahahahahaha surkatt!!!!

Inga kommentarer: