Sidvyer, senaste månaden

fredag 12 november 2010

Bokningsdagen :en förklaring.

Pepp inför bokningsdagen igen!!  Det ska bli jättespännande att se vad som dyker upp nu och vad som är poppis denna perioden! Alice i Underlandet var den stora grejen förra bokningsdagen OM man räknar bort den gamla klassikern "barnens namn".

Jag kan redan förvarna er som tänkt skriva barnens namn,integrera barnens namn,deras födelsedatum, eller deras initialer:jag kommer inte att boka några tyvärr:/ Det ÄR fortfarande det vanligaste folk gör och mitt mål är ju att ge er något sånär unika tatueringar.

Om jag får ca 50 förfrågningar varje bokningsdag och fler de 6 månaderna där emellan,ja då får alla andra tatuerare det med ,och då är det otroligt många som går runt med den idén du så gärna ville vara ensam om!

Folk blir jättearga på mig när jag inte vill göra det,men jag får fortsätta stå för det:/

Inga kommentarer: