Sidvyer, senaste månaden

lördag 2 oktober 2010

Tack Anette!!!!

Jo,,såhär var det,,attehh,,,nä jag kan fan inte förklara vad jag gör på en restaurang med 2 barn OCH gillar det??? Nä jag kan inte det.

Trots att vi satt mitt inne på möllan kl 10 på kvällen och skojbröt lite,trots att mitt vinglas,ja allas våra glas,luktade svett ,så njöt jag av gårdagens avslut! En pizza på möllan med Stiffmeister och Pålie (även kallad MacEmla) Isak och Melwin:)

Detta skulle kunna vara det enda fotot stiffe ser arg/seriös ut på,resten av kvällen var han som vilket tomelillamongo somhelst,vrålade och så,,ja så som vi känner honom.

Underbara tålmodiga fina fina Anette kom in och tävlade md Kolibrien(scrolla i bloggen så ser ni den ,gjord för ca 2 veckor sedan) och vann. Även kusin Johan kom snällt nog in och tävlade i best ornamental,och blev 3:a typ:) inget pris men massa fotografering:) Tusen tack Johan!!!

Konfranciern sade åt mig att posera,,så jag gjorde det. Därav bilden,,Och Anette,,vad yrar du om? Du blir skitfin på bild!!!!

Och ser ni,,,jag har,,,,TIGHTS!!!! jag vet inte om jag har vuxit upp eller så,,hemska take,men jag vill inte se loffig ut mer. Vi får väl se hur länge denna nyfunna tanke håller. Troligeninte merän tills mitt ena par tights ligger i tvätten. ights erbjöd dock en fin omväxling till jeans,som nu har börjat sitta knasigt,,tight om låren och löst i midjan.

Idag blir det nya tattoos,nya mål,,fler bilder kommer sen på söndag antagligen. Idag vaknade jag med den galnaste huvudvärken sen jag kan minnas,så dagen kan bli låååång:( Ett glas rött,,,,hade jag vetat hade jag vrålat i mig 2!

Inga kommentarer: