Sidvyer, senaste månaden

torsdag 21 oktober 2010

JÄVLA POSTEN!!!

Jag skulle skicka ett paket idag och insåg att jag fasade för detta? Detta bottnar i  att jag varenda gång jag gått dit har blivit mött av samma tjuriga ilskna dam som utsätter en för KGB utfrågning och  låter som om allt man ber om är megakomplicerat eller minst omöjligt. Detta gnälls fram med en dröjande tvekan,även om det bara handlar om att skicka ett brev!!

Sist jag skulle skicka 2 plancher i ett rör(redan packat och fint) då börjades det IGEN!

"Vad är det för något? Har du gjort det själva? Är det något du ska skicka tillbaka? Vad är det för typ av företag som skall ha det? Är du rädd om det?"

Bara en av frågorna är legitim tycker jag? Är jag rädd om det kan jag behöva skicka det rekommenderat.

Behöver man tejpa lådan suckas det tungt och börjar grävas efter tejpapparaten(gjord endast för detta)

Idag blev jag så lack när det börjades igen att jag nästan tappade tålamodet,,Ett besviket mail är skickat till posten dock. Undrar om den damen ens vill jobba där?

Inga kommentarer: