Sidvyer, senaste månaden

söndag 19 september 2010

En helg så god som någon!

Såhär fantastiska kan mina morgnar se ut. En väldoftande vaniljkatt i famnen,,,jag kan inte be om mye mer,förutom en kopp kaffe och en tandborste;)

Lägg märke till att Otto oftast sover faktiskt? Han har lagt på sig ett helt kilo!!!!Det är jättemycket för en anorexikatt:)!

Nedan sover han m hela familjen samlad:)

I lördags morse orcerade vi herrklubbens hårda blickar och vågade oss in på frukost på Saltan:) Tyvärr en besvikelse eftersom det enda jag jagade(chokladcroissanterna) inte kom ut innan det var för sent! Sjukt trevligt sällskap med frugan dock:)

Och idag då,,,jag lyckades vinna en tävling på Radio Active som belönades med 2 st brunch på Vendel Ale Stenar. Mitt betyg:

Ojojojojojojojojojojojojojojoj,,,rrrrrrr!!!!!!

Ja svindyrt men vad fan,,jag hade gärna betalat 300 för detta även om jag inte hade vunnit brunchen,det var fantastiskt!

En kall buffé med ägg,sill,potatis sallad,lax,salami,musslor,bröd,sallader,rostbiff,ostar,röror,,,,,allt!! Till det får man hallonscones med tillbehör och en smoothie. Varmt finns kaprisköttbullar,hemmagjorde korvar,vita bönor(gorumet förstås) scrambled eggs och rostad potatis:)

Kaffe och juice  ingår och efterår 5 sorters kakor bakade på Vendel organic bakery;)

Himmelriket för dem som älskar mat! Underbar utsikt över havet inne i den underbart varma salongen,,jag njuter fortfarande::)

Inga kommentarer: