Sidvyer, senaste månaden

onsdag 22 september 2010

Den inbillade sjuke!!??

Idag var jag hos reumatologen i Köpingebro,en Dr, Ingrid Nordqvist. En väldigt strikt kvinna som sällan ler,men bakom järnridån döljer sig en sjukt trevlig människa:)

Saklig,rätt på,nogrann som få. Historik 13 år tillbaka i tiden.

När jag kom dit var min hand naturligtvis inte svullen eller ens väldigt öm!!??(har haft rejäl värk i händer och knogar i en månad) VARFÖR gör kroppen så??? Hon bad mig komma tillbaka på morgonen direkt efter jag vaknat då man är som stelast,,,jag mådde naturligtvis bättre än på flera veckor imorse.

Ingen hjälp,inga konkreta svar. Inget jag klandrar henne för utan snarare hyllar henne för.

Men vad är det som står PÅ?? Det verkar som att jag gör detta mot migsjälva,så fort jag får någon i min närhet som har en sjukdom,tar min kropp över den och härmar den??!! VARFÖR gör jag detta mot migsjälv??

Det är INTE medvetet,jag vill INTE vara sjuk,jag vill inte ha ngra problem,och vill INTE äta medeciner,verkligen inte!!! Mitt undermedvetna verkar dock ha en annan uppfattning!

Är där någon annan som har upplevt detta??

Inga kommentarer: